kategoriserad i » Inre tankar, inlägget är kommenterat 0 gånger

Even the strong ones fall apart sometimes

Jag hade varken tid eller lust att blogga imorse efter jobbet. Anledningen till det är inget jag kommer att ta upp här.
Men let's just say I broke down.
 
Har sovit dåligt, men lite sömn fick jag ju iaf och det är ju bra med tanke på att jag ska jobba inatt igen. 
Jobba behöver jag ju göra oavsett.
Jag är glad att jag har personer runt mig som jag kan prata med, och som lyssnar på mig. Jag har någon jag kan lita på. Det är det inte alla som har. :)
 
Iaf jag ska ta och hoppa in i duschen och försöka bli av med dessa känslor, och sen mentalt förbereda mig för att jobba inatt. Keep ur head held high, right?
 
Everything that used to keep me together brings me to my knees, I get weak... I'm human too.
 

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback