kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 3 gånger

Words can't explain how tired I am

Nope, det är onaturligt, enligt mig, vem kom på den underbara idén med att man måste börja så tidigt? Samma med skolan? Kan man inte få sova lite mer innan man ska göra det man måste. :P
Jag är iofs alltid trött men lite mer sömn skulle jag väl kunna få iaf.
 
Jag vart kvar på jobbet igår, då det saknades på kvällen, så jag jobbade 7-21, jag var nog mer död än levande igår kväll, och så tog det extra lång tid attt ta sig hem med, då det regnade hela dagen igår och sen så skulle ju det självklart frysa på, så att bara ta sig in i bilen och få den varm tog tid. Jag hatar verkligen att skrapa rutor. =/
Och det kommer jag att få göra även idag, lovely....
 
Idag jobbar jag bara till 12, och får väl hoppas att det håller sig på det. Jag tror inte jag orkar mer än så. Och så måste jag förbi apoteket för att hämta ut en bricanyl då den nästan är slut. Underbara tider.
En bra sak med allt detta är iaf att igår bestämdes det att jag och Natta ska åka till mormor på fredag och stanna över helgen. Lite avkoppling :)
 
Ska snart ta och bege mig till jobbet, ska ta och svara på lite kommerntarer först bara :)
 
PUSS!
 

Comments
NOJDB säger:

Jag håller med man borde få sova längre på morgona ;)
Jag mår bra tack :)

Skriven: - Hemsida: http://novelleromjustindrewbieber.blogg.se

NICOLE säger:

fy för att jobba såna tider! :(

SV jo jag vet, men trodde ni hade fått 2 redan :) har dina syskon många barn? :)
Nej förstår det, det är så mysigt med bebisar :D

Jadå det är bra :) Är barnvakt nu till mina syskon ;) hur är det själv? :D

Skriven: - Hemsida: http://nnnnicolee.blogg.se

Johanna säger:

Undrar med vem som kom på att man måste upp tidigt. Allt innan 9 är jobbigt!

okej, nej har man inte pengar blir det svårt :(

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback