kategoriserad i » Allt och inget, » Musik ♫, inlägget är kommenterat 2 gånger

This is my oath to you

 
Har inte gjort så mycket idag, men har inte gjort det jag hade tänkt göra, men det är ju som vanligt, haha! :D
Har suttit fast vid datorn och uppdaterat min fansite tycker att det går ganska bra, och några unika har jag, men jag ska försöka få upp den lite till jag är ju bara glad om det är någon som läser det, och det skulle ju inte vara en dålig sak om jag vart stor med den, så länge jag gör ett bra jobb :)
 
Haha har precis kollat på #TWonCelebJuice, The Wanted, jag skrattade nästan på mig, så jäkla roliga är dem, haha! :D Funny fuckers. :) 
 
 

Comments
NICOLE säger:

Sv Haha Nej precis ;).
Nej fy! :)
Händer idag då? :)

Skriven: - Hemsida: http://nnnnicolee.blogg.se

Johanna säger:

Ja skall testa mina krafter idag genom åka in till stan och fixa min internetdosa och lämna filmer :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback