kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 3 gånger

This is killing me

Haha jag är ingen morgon-människa, never been nor will I ever be.
Att gå upp tidigt på morgonen är inte min grej, jag bli ju helt slut. Haha!
Förvisso har jag hjälpt fröken L att tona håret idag och sen städat på det med, annars inte så mycket mer, jo jag slog igång en tvättmaskin, som jag nu ska finna orken till att gå och hänga upp, ni anar inte hur jobbigt det är, haha!
Man får vara lite lat ibland, så är det. Jag ska iaf ta och uppdatera min fansite, den lär ju vara i nyskick iaf.
 
Ska ta och orka mig in i duschen med. Haha det är fruktansvärt jobbigt. Men det lär ju vara skönt när jag väl har tagit mig in och fått det gjort. :)
 
Vad sysslar ni med?
 

Comments
Johanna säger:

Ja precis, borde kanske byta till ett yrka där jag börjar 10.00 :P

Ja, hoppas du vinner på lotto så du kan komma haha

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

NovellerOmJustinDrewBieber säger:

OMG du anar inte vilken otur dag vi hade idag haha. Jag och 3 kompisar bestämde oss för att gå och simma. Det är ju två pass så vi skulle simma med andra passet. När vi väll kommer dit, två timmar tidigt, så säger dem att det inte finns några biljetter kvar! Men vi stannade ändå kvar för att se ifall någon vill sälja sina biljetter. Men nej, ingen ville det. Så vi gick runt lite i centrum och så. Sen typ klockan 5 gick vi till busshållplatsen, och då stod det att bussen kommer om en halvtimme och vi stod där och frös ihjäl oss. Så vi promenerade till en annan station och där kom bussen.
Men, den gick inte till vår hållplats, utan körde direkt. Så vi fick gå av i Kista och ta tåget hem istället.
Ja, haha otur dag säger jag bara, plus vi hade inte ätit nåt på timmar typ.. Men men, lite kul var det ändå ;) Hahaha så nu har vi lärt oss en läxa, gå aldrig t simhallen innan man köpt en biljett minst en dag innan.... :)

Skriven: - Hemsida: http://novelleromjustindrewbieber.blogg.se

NICOLE säger:

Har också varit lat idag!! Fyy!!

Sv Me too :D .
Ja det är det! :) deras små händer och fötter, och den där bebisdoften! Aaah vill ha en bääääbis! :D

Okej :( du får lägga dig tidigt ikväll!

Skriven: - Hemsida: http://nnnnicolee.blogg.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback