kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 4 gånger

"Sometimes I feel like I’m at the end of the road"

Har inte gjort så mycket idag, heller, haha!
Jo jag har ringt och pratat med ena av mina chefer, så på måndag ska jag göra en dubbelgång till, :) Och så får vi se om jag behöver mer efter det :)
 
Har haft samtal med min vän, ibland känner man sig så förbaskat jäkla hjälplös, om jag bara kunde göra det bättre på något sätt så skulle jag göra det, det enda jag säger hela tiden är att 'jag finns här' och så, men samtidigt så vet jag inte om det räcker, jag vill verkligen kunna finnas där, och visa att jag bryr mig, mer än jag lyckas visa nu. Jag försöker och jag hoppas att det är något iaf, jag vill så gärna att det ska bli bra igen. Hon förtjänar bättre, min vän. Fan också. ♥
 
Har btw, suttit och gjort om min bakgrund till twitter, och uppdaterat min fansite med, nu tycker jag ju att läsarna kan komma dit med, haha! :) Men det tar ju tid, får reklamera den lite bara :D
 
Ska ta och laga lite mat här snart, vad gör ni en fredag som denna? :)
 

Comments
NICOLE säger:

Fin du är!

SV okej, jo det gör väl oftast det ;D
Idag har jag inte gjort mycket i många knop... hoppade träningen ;D men nu är det mys med familjen :)

Skriven: - Hemsida: http://nnnnicolee.blogg.se

Marielle säger:

Tack så hemskt mycket vännen. ♥ Du anar inte vad saker och ting betyder just nu. Jag behöver allt jag kan få, och just nu är det allt. Oavsett om det är lite luft eller hela världen. Tack ♥♥♥

Skriven: - Hemsida: http://mariellesjelin.blogg.se

NovellerOmJustinDrewBieber säger:

Kom precis hem, vi hade varit hemma hos mina kusiner och haft en släkt dag hehe. Men det var kul, fick sitta en stund med mina kusiner som jag saknat, bara tjejer och tjejsnack hahaha. Bl.a om Justin ;) belieber som man är y´know

Skriven: - Hemsida: http://novelleromjustindrewbieber.blogg.se

Emina säger:

You got tha swag! <3

Skriven: - Hemsida: http://mynovellstories.blogg.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback