kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

So damn tired!

Fredag, och jag är snäppet innan medvetslös, fysatan så trött jag är! :|
Jag är typ redo att sjunka genom jorden, haha! Men går en kort tur idag, så jag får la sova lite senare på dagen om jag ska orka vara chaufför ikväll/natt sen. 
Jag hoppas att kaffet hjälper en del nu så man inte ser ut som ett lik hela dagen idag. Det gick ju iofs i onsdags så jag sovit få timmar, men en dag brukar gå bra, nu är det fler dagar utan många timmars sömn, men ja, jag fixar det nog. :)
 
Sen ska jag kanske hämta lillasyster och köra henne till barnmorskan, då hon lämnade in sin bil igår, om hon inte har hämtat den redan vill säga, visste inte när den skulle bli klar.
 
Iaf, ska ta och bege mig nu, så man inte blir sen. Men hoppas att ni får en fin dag! :)
 

Comments
NOJDB säger:

Jag vill också sjunka genom jorden! Heheh kan inte ens ha mina ögon öppna! Plus att jag har prov idag =/
Godmorgon, btw

Skriven: - Hemsida: http://novelleromjustindrewbieber.blogg.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback