kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 4 gånger

Seriously I dunno

Jag vet inte vad det var imorse, men jag mår hur bra som helst nu.
Jag tror mest att det var nerver och för lite sömn som orsakade det och lite stress på det, jag har sovit lite mer och mår som en ny människa. Så ingen magsjuka här inte.
Vet att jag har haft såhär förr, när jag gick i skolan, med stress över det och för lite sömn osv.
 
Det kanske är ett sätt för min kropp att berätta för mig att jag ska ta och lugna ner mig lite, även fast jag själv känner i skallen att det är lugnt, aja, alla har vi våra sätt. :)
 
Har pratat med pappa med, han kommer och byter det där relät senare, så jag har en bil. Just nu sitter jag fast. :P
 
Har städat här hemma idag med, det var dags, det hade jag gjort idag oavsett, och med tanke på att man eventuellt får finbesök imorn så lär man ha det lite fint hemma, visst :D
 
Ska väl ta och få i mig lite mat nu, då magen inte nöjer sig med kaffe, och det är ju ännu ett tecken på att det inte är magsjuka, hade absolut inte kunnat dricka kaffe om så var fallet :)
 
Det sägs btw att man inte kan drömma samma dröm fler gånger, alltså att man drömmer, och vaknar och sen fortsätter att drömma samma dröm, det har hänt mig fler gånger, nu under morgonen hände det igen, den verkade så verklig så att det nästan är läskigt, men den var bra fin, jag vill ha det så som jag hade det i drömmen.
Och en dag hoppas jag att jag får det så.
 

Comments
Johanna säger:

Skönt du mår bättre! Ja kroppen har olika sätt och säga ifrån! :)

Haha var så GOD! :) oj nu blev det stort, vet inte varför och orkar inte ändra....

dags och logga ner så jag är klar när lilla syster plockar upp mig

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

NICOLE säger:

Sv jaa men jag tycker det är kul :).
Okej vad bra då! Hade inte varit kul att bli sjuk nu :S

Tack detsamma :D händer något kul i Helgen?! :D

Skriven: - Hemsida: http://nnnnicolee.blogg.se

NN säger:

Söta tjejer förtjänar att vara friska igen :D

Svar: Haha aw, tack :D
/ miickzz.blogg.se ♥

Skriven: -

Kashaya säger:

Vad skönt att du mår bättre.=)

Skriven: - Hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback