kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 3 gånger

Rocking my JB hat, lol

Att vakna till av ett samtal är helt okej, speciellt när det är en vän som ringer, haha! :)
Men det värsta i detta var att hon ringde och sa att hon fått hem ett paket med saker från Bieberfever, vilket jag inte hade fått, så jag trodde ju då att dem skulle skicka det till Ica så att jag fick hämta ut det där, men precis när jag sa det så ringde det på dörren :O Oh my!
Jag som låg halvnaken, ja jag sover inte med kläder på mig, i sägnen fick kasta mig ur sängen leta efter min pyjamas som en yr höna och sen springa och öppna dörren, haha det är ju tur att man inte tittade sig i spegeln innan man öppnade dörren, oh my säger jag bara, håret stod åt alla håll, gårdagens smink var mer eller mindre utsmetat i ansiktet, och ja lite nyvaken var jag ju med. :P
Vilken syn, stackarn.
 
Fick iaf ett litet paket, inte det jasg väntat på dock, hade ju väntat mig en t-shirt jag beställde, eller den ingick, när jag startade medlemskapet på Bieberfever.com, ja jag är medlem och stolt! :D
Men fick mig en kept och mitt medlemskort istället, och hoppas innerligt att min t-shirt kommer snart :)
 

Comments
Johanna säger:

Är väl inget konstigt med att inte gilla hösten :) Det är det nog ganska många som inte gör.

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

NICOLE säger:

Hahahha men du! Bra start ;)

Sv Haha bra det då! Jaha! Jo har ju sett designer på
Din blogg :D
Okej :( ska kämpa som fan med matten ;)

Skriven: - Hemsida: http://nnnnicolee.blogg.se

Julia :) säger:

Hej, du var väl hon som kommenterade den långa å bra kommentaren på biebertime.blogg.se? :D
För isåfall om dt var du så nämnde du ju novellen ''Danger'' i den kommentaren, vet du på vilken sida man kan läsa hela den novellen på för jag hittar den inte å skulle så gärna vilja läsa den.. :D

Svar: Har svarat i ett mail sötan :D
/ miickzz.blogg.se ♥

Skriven: -

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback