kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Promise me, I'll be fine without you...

Att jobba gick kanon bra, som vanligt, :) Det gick undan om inte annat.
Fick även mitt CV och så utskrivet då min skrivare inte vill vara med och leka med mig just nu, haha! Kopierade även en del papper som kan vara bra att ha, i framtiden och på måndag. Nerverna kommer sakna men säkert, men det ska nog gå bra. "Sjung för dem, så är jobbet ditt. ;)" Sa Marielle, men jag vetta fasen alltså. Haha, då skickar dem ut mig med huvudet före, genom fönstret. Så illa är det. :P
 
Har suttit och pillat på ännu en design här, med lite guld-tema, men är inte klar än. Så ni får vänta.
Lovade även att jag skulle samla ihop mina tatueringar igen, samt vad dem betyder för mig, men då jag vart aptrött nu, så gör jag det imorn, I promise! :D
 
Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa en stund innan jag stänger mina gröna och sover :)
G'natt :)
 

Comments
Johanna säger:

oh vad händer på måndag? Har nog missat något nu tror jag haha

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback