kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

Me nervous, no way.

Oj oj, vilken träningsvärk jag har, fy satan säger jag bara. Det märks att jag körde hårt igår, och smart som jag är så stretchar jag inte tillräckligt, men ah vill man bli fin får man fan lida lite eller hur :) 
 
Ska snart bege mig in till Uppsala för min första intervju ever, ja jag är lite nervös, haha! Nerverna sitter på utsidan, och ja jag mår lite illa med, men det ska nog gå bra. Behöver några cigg för att lugna nerverna bara. Eller kanske ett paket. -aaaaaaandas-
Ni tror på mig va, eller? Snälla gör det. För just nu gör inte jag det. Det låter nästan som att jag ska avrättas eller något, men det känns nästan så. Haha!
 
Har lugnat nerverna lite med att pilla på en design, som är nästintill klar, så snart får selenagoomezz.blogg.se en ny och fräsch design :) Och ni får se den så fort den är godkänd, det sista är inlagt och den är på plats. I promise!
 
Nej ta och förbereda lite mer här och sen åka. -aaandas-
 

Comments
NICOLE säger:

Sv Hon tackar :D
Jadå det får jag hoppas ;-) vill inte bo själv i mitt stora vita hus ;d ah inte själv (har ju killen) men barn såklart ;d

Skriven: - Hemsida: http://nnnnicolee.blogg.se

Johanna säger:

Hoppas det gick bra idag! =) men det tror jag nog!
nej min förkylning är kvar :(

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback