kategoriserad i » Lyckan, inlägget är kommenterat 0 gånger

I'm so so so so sorry.

Jag har suttit och uppdaterat min fansite här under kvällen så har nästintill glömt bort er lite. :S
Det var inte meningen alls, jag vill bara att den ska vara perfekt :D
 
Iaf, dagen var underbart! Jag har tyvärr inge bilder att dela med mig av så jag mitt smartskaft glömde laddare till telefonen och med 10% batteri kvar :S
Aja, men jag kan ju försöka förklara även fast bilder säger mer än ord.
Jag klev innanför dörren och möttes av en dunderglad Maya, "Miiiiiiiiiiickaaaaaaaaan!" och en stor kram, hon vart så glad över att jag kom, även fast hon visste om det, och även fast hon hade kusinerna och så där.
Och till min förvåning, då hon är lite blyg, så sprang även Lisen fram och kramade mig, eller ja mitt ben då hon inte når så mycket högre upp. :) haha!
Fick massa med fika, så nu kan man nästan rulla fram, vart massa bus med Maya och massor med Lisen, hur mys som helst!
 
Jag är fortfarande lite smått chockad att Lisen har varit så närgående som hon har varit idag, då hon bara vågat säga hej till mig innan och skratta lite på håll så där. Men idag var hon all in, vi kramades, pussades, busade, skrattade och så mös vi massor. :D Ingen annan än jag blir gladare måste jag säga :D
Älskade barn!
 
Och när jag skulle åka hem så fick jag stora kramen av min stora tjej, och både en stor kram och en puss av min lilla tjej :) ♥  livet är underbart!
 
Dessutom så har jag fått däcken bytta på bilen då jag har världens bästaste pappa med :D
 
 
 The Wanted's cover på Iris, gotta freaking love them!

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback