kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 3 gånger

I'm confused, but it was a great day

Haha ja en aning förvirrad är jag måste jag säga, men det var ändå en bra dag.
Det är mycket att lära sig, och tid kommer det nog att ta men jag kommer nog att hamna där snart.
Trött var jag imorse, men det fick gå. Bara inte van att åka hela vägen in till Uppsala på morgonen sådär, men jag kom i tid, även fast det var vägarbeten, traktorer och allmänt sega människor ute på vägarna, och ja lite frustrerad vart jag, trodde inte riktigt att jag skulle hinna men det gjorde jag.
Såg nog ut som en lost puppy, yr höna, u name it, när jag kom in där. Haha! Men dem tog hand om mig iaf, så ja det gick :)
Omvårdnadsbiten kan jag ju, det är bara det nya med telefoner, koder, adresser och ja allt det som jag ska få in i skallen, och även vårdtagare, det kommer nog att ta ett tag innan jag är helt 100 på det, men som sagt så lär jag mig ju. Imorn ska jag tydligen få tillgång till eget inlogg och telefon och så vidare, haha, idag fick jag en egen liten plopp eller vad det nu kallas och en egen kod så jag kommer in överallt, ett plus så man slipper ringa varje gång man börjar jobba. :P
 
Jag vänjer mig, men nu är jag rackarns trött, så många mer knop idag blir det inte, ska väl ta och kravla mig till duschen hade jag tänkt, om jag orkar haha! :P
 

Comments
NICOLE säger:

SV Nämen gumman :) Vad gullig du är.

Haha ja det måste jag göra :D . ha en fin kväll!

Skriven: - Hemsida: http://nnnnicolee.blogg.se

NOJDB säger:

Jag tog precis ett bad och det var skönt ;) du kanske också ska ta och slappna av lite om du är så nervös etc. ;)
Men det var ju bra att allt gick sin väg :)
Tack ska du ha, jag väntar fortfarande på svar från skolan men det är värt att vänta! För skolan är bra faktiskt.

Skriven: - Hemsida: http://novelleromjustindrewbieber.blogg.se

Johanna säger:

Skönt det gick bra, även om det är mkt nytt som skall in, men det fixar du :)

ja det är inte kul, har en nisse mellan ögonbrynen som bara slår och slår.... :/

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback