kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 5 gånger

I have the best dad in the world!

Att fixa bilen igår gick ju sådär efter att ha laddat batteriet halva helgen så fick vi start på bilen, men han tog ändå inte emot laddning, så pappa drog en chansning och körde bilen ut till Kölinge trots att jag skrev rakt ut av oro, men han klarade sig hela vägen dit med nöd och näppe, och jag efter i hans bil i full kareta.
Och han är världens bästa då han tog ledigt från jobbet idag för att laga bilen, och det krävdes en ny generator, så nu går han, bilen alltså, pratade precis med pappa. Nu skulle han bara kolla varför min spolarmotor inte går.
Så jag ska ta och göra mig klar här och sen bege mig ut till Kölinge för att hämta min bil, och lämna tillbaka hans.
Och det första jag lär göra är att ställa in stereon igen. :P Men det är en fis i rymden just nu.
 
Som sagt, jag har den bästa pappan i världen!
 
Han skulle även kika efter en nu intrumentpanel till bilen då jag har haft problem med den med, hastighetsmätaren lever sitt egna liv, bensinmätaren fungerar ibland, dör den dör tempmätaren, och belysningen dör efter ett tag, och allt det pga att det var ine spricka bakom, som gör så att den inte jordar ordentligt och varför skrev jag det :P haha!
Men nu vet ni.
 
Har förövrigt suttit och pillat på en design och en fansite start, när jag har kommit igång ordentligt med den så kommer jag att länka den, och vid intresse, så kommer jag att ta in gästbloggare om jag lyckas lita på någon dvs.
 
Fick denna i posten idag :)

Comments
rebecca säger:

sv: härligt :) jorå det funkar!!

Skriven: - Hemsida: http://pitchtjejen.blogg.se

sandra säger:

sv: jaha, vad smart!
Är det bra? :) Jag har photoshop elements 9 :))

Skriven: - Hemsida: http://inkilas.blogg.se

NICOLE säger:

SV jaa lite så ja ;) Ska plocka fram matteboken nu, iniget störrre fan av det :(

hahaha nej! det uppskattas nog inte lika mycket av grannar eller hyresvärd, ;)

japp kände ju in dem skrev jag :P :) men har tagit ut dem nu .. lite spännande :)

Skriven: - Hemsida: http://nnnnicolee.blogg.se

Mone säger:

haha jag fick också den på posten idag :)

Skriven: - Hemsida: http://onlymeep.blogg.se

Johanna säger:

Skönt den rullar igen! :)

Det gjorde inte ont, blev bedövad innan han stoppa in dem, och då var det mest obehagligt. Och det gjorde susen för mina bihålor :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback