kategoriserad i » Allt och inget, » Musik ♫, inlägget är kommenterat 3 gånger

I had fun last night

Efter att ha agerat frisörska åt Carro, och jag måste ju säga att hon vart snygg :)
Så agerade jag ju chaufför, sen bar det iväg till Onslunda :) Så jag spenderade kvällen där ute, åt mat och hade det allmänt mys bara :)
Jag och Jocke lirade lite Mario kart, kul som fan jag är bara lite dålig på det där så jag blir ju arg och nästan kastar saker :P men vi vann iaf. Sen vart det lite Guitar hero med, och det slutade med kramp i fingrarna. :P haha!
Men det var en trevlig kväll. 
 
Åkte därifrån runt 23 tiden något, och hamnade på festen som Thomp och Clin var på. Haha, ja vad säger man, n anar inte vilket nöje det är att sitta och titta på fulla människor som försöker sig på något som kallas dans, okej att vissa kunde det men ah :P Det spårade ur lite, och det slutade med stol-dans, haha! Men jag skrattade gott. ;)
 
Var alldeles för trött när jag kom hem inatt så jag orkade verkligen inte blogga. Därför gör jag det nu istället :)
 
Hur var er lördag? :)
 

Comments
NICOLE säger:

SV Haha men va bra då ;D OKej vad bra :))

Skriven: - Hemsida: http://nnnnicolee.blogg.se

Johanna säger:

Lät som en bra lördag!
Japp det är jag som fyller, eller fyller först på tisdag, men hade festen igår :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Myybieberstoory säger:

Du har mejl! :)

Skriven: - Hemsida: http://www.myybieberstoory.blogg.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback