kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 4 gånger

Hello autumn, can u leave?

Att jag inte är ett stort fan av hösten och vintern är kanske inte en hemlighet, jag är mer en vår och sommar tjej, eller ah mest sommar så våren gör mig dålig med alla dessa förbenade allergier. Haha! Alltid är det något.
Visst att färgerna är fina, det är en sak men jag tycker inte om kylan, jag vill ha värme ju!
 
Så att flytta utomlands kanske inte är en så dålig idé ändå, varför inte flytta till typ L.A eller något där man kan gå i bikini all day long. Det vore ju något. :)
 
Iaf, efter att ha gjort design #51 igår så satte jag ut priserna på designbloggen, miickzzdesigner.blogg.se, behöver du en ny design, känner du någon som behöver en, eller något kika in :)
Jag kommer även att göra färdiga designer som man kan få köpa.
 
Idag ska jag vara duktig, eller ah jag har ju inte så mycket val egentligen, men jag fick nummer av min GC igår så idag ska jag ringa om lite jobb, och så hade jag tänkt att träna ass:et av mig med, dem där bullarna som jag fortfarande har lite ångest för ska bort, haha! :P Och man kan ju alltid satsa på Sommar 2013, a girl can so dream right? :D
 
Hur mår ni idag? :)
Hur ser ni på det här, med hösten?
 

Comments
Kashaya säger:

Nej kylan är ingen höjdare.

Sv. Jorå mår lite bättre nu. Har varit på vårdcentralen idag och fått recept på två olika hostmediciner.

Skriven: - Hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

NOJDB säger:

Jag mår bra, lite PMS i vägen bara :P
Haha, och jag försöker koppla av och stressa mindre, får se hur det slutar ;)
Jag älskar hösten/vinter för att då kan jag sitta hemma och mysa, och jag fyller ju år i november ;)
Men annars, nej! Kylan är inget kul, speciellt för mig känns de som. Jag är en person som lätt fryser och kylan är inte min bästa vän kan jag säga :P

Skriven: - Hemsida: http://novelleromjustindrewbieber.blogg.se

NICOLE säger:

Sv Den var bra, inget speciellt hände :) din då?

Skriven: - Hemsida: http://nnnnicolee.blogg.se

MyyBieberStoory säger:

Blaaah, hataa höst! :)
Men jag har mejlat dig darling! (Är hos min fader, där jag icke har MSN, så därför vart det mejl denna gång! Haha!)
Kram! :D

Skriven: - Hemsida: http://www.myybieberstoory.blogg.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback