kategoriserad i » Allt och inget, » Musik ♫, inlägget är kommenterat 2 gånger

He did a great job!

Oscar%20Zia%20med%20Justin%20Bieber-hiten%20Boyfriend
 
Marielle ringde mig i halv-panik igår kväll, nästan så, "Sätt på 4an NUUUUU!"
Jag gjorde och såg detta, han gjorde det bra det måste jag säga. Justin är ju Justin, men Oscar har potential, och han är 15 år?! Hallå vad hände med världen? Och jag kan inte sätta en enda ton rätt, om man bortser från Singstar, där är jag kung ;)
 
Iaf satt och pillade på en design igår, den är väl klar, men hon ska godkänna den först bara. :)
Marielle har godkänt den med "Holy shit! Den var grymt snygg :D" Söt hon! :) ♥
 
Ska ta och göra mig klar här för att sedan åka ut till Kölinge och agera frisörska och sen chaufför :)
Vad hittar ni på idag? :)

Comments
Myybieberstoory säger:

hAR MEJLAT DIG. :)

Skriven: - Hemsida: http://www.myybieberstoory.blogg.se

Myybieberstoory säger:

Du har mejl från mig. Hahahha :) Kram!

Skriven: - Hemsida: http://www.myybieberstoory.blogg.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback