kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

Hate may win some battles, but love wins in the end.

Sista timmarna, eller kanske timmen smög nog nästan förbi på jobbet, en timme kändes som typ tre. Men det kan ju bero på att man har hållt igång hela dagen, och sen när allt lugnar ner sig så blir man bara matt, och tröttheten säger hej igen.
Men det gick ju bra, och hem kom jag med. :)
 
Har inte orkat med så mycket sen jag klev innanför dörren, slet av mig jeansen och hoppade i mjukisarna, dök ner i min fotölj och tryckte på en liten knapp dom gav min dator lite liv. Sen vart jag helt utmattad, haha! 
Men det är ju trots allt fredag, då då man väl väl känna sig lite matt och lite trött. 
 
Åt btw en bulle idag med, aaah ångest. :P 
 
Ska väl kanske ta och underhålla mig med att städa lite här hemma, dansandes till bra musik och ja det kan ju hända att jag sjunger med lite. Kanske inte så vackert, men lyssnar man får man väl skylla sig själv tycker jag. :)
 
Vad hittar ni på idag? :)
 

Comments
Kashaya säger:

Kan varaycket skönt att inte göra så mycket utan bara ta det lugnt efter jobbet ibland.

Skriven: - Hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

Myybieberstoory säger:

Mail igen! Haha, JAG dampar litt.. :/ <3 Kram!

Skriven: - Hemsida: http://www.myybieberstoory.blogg.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback