kategoriserad i » Lyckan, inlägget är kommenterat 2 gånger

Happy Birthday Princess!

Idag är ingen vanlig dag, nej för det är Maya's 7 års dag! :D
Liten blir större, känns dock fortfarande som att det var igår jag höll i henne för första gången, min lill snuffsa!
Idag ser hon mig som sin bästa vän, och hon är min, alltid!
Det finns ingen som är så förstående och så smart som hon är, hon kan få mig att brista ut i skratt även fast jag har en dag från helvetet. 
Bara känslan när hon kommer springandes mot mig och hoppar upp i famnen på mig, den är obeskrivlig.
Hur hela hon lyser upp när jag kommer på besök, ett leende som kan smitta av sig på vem som helst.
 
Jag älskar dig Jane Maya Rickdorff, och det kommer jag alltid att göra! ♥
 

Comments
Anonym säger:

Hej! är du intrsserad av fotografering och filmer? Då har jag nämligen startat upp en blogg som enbart handlar om detta :) Du kan kika den här: http://woxter.blogg.se/
Hoppas du gillar den :)

Skriven: -

Johanna säger:

Stora tjejen!

Jodå, fick min lilla runda gjord... dock så glad jag inte är i stan så ofta, rena kaoset där med ombyggnader och vägarbeten...

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback