kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Great day with my lilsis

Efter mycket om och men så kom jag till slut ut till Onslunda, där en uttråkad lillasyster väntade :)
Men jag fick ju kaffe serverat när jag kom så jag klagar inte, dogsen kom springande med :)
Vi drack kaffet och så och begav oss sen in till staden, åt lite mat och sen åkte vi till Gränby och gick där ett tag.
Vi köpte lite grejer till min blivande gudson, och så köpte vi presenter till Isabella :)
Jag köpte även lite småsaker till mig själv. Och ja till min lilla blivande gudson köpte jag en liten tulis, och den ska han ha överallt :D
 
Vi träffade även en vän ett tag, och så självklart började det regna. :P
 
Mös även lite när vi kom hem till Onslunda igen, och jag fick känna lille bus böka omkring där inne i magen, jag vet inte om han ledsnade på mig, men han verkade nästintill försvinna där inne :) haha! ♥
 
Kom precis hem nu, har lagt in en design, och ska väl ta det lite lugnt här nu och läsa lite som jag har missat :)
Hoppas att ni har haft en bra dag :D
 

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback