kategoriserad i » Allt och inget, » Lyckan, inlägget är kommenterat 0 gånger

Great day with my friend ♥

Jag hann träna en hel del och även springa in i duschen, samt prata med min pappa innan Marielle anlände till lilla Gimo :)
Underbara människa, och vi har haft en lugn men bra dag! Vi började med att handla lite inför middagen, som vart Tacos, gott men det slutade med att vi båda vart gravida med typ 15 mexikanare :P haha!
Vi har kikat på film, och bara tagit det lugnt, inget mig emot med underbart sällskap, jag har alltså inte suttit vid datorn så mycket idag, det är ju otroligt, haha! Den brukar ju vara mitt sällskap annars :)
 
Vi har precis kikat på Happy feet 2, jag älskar den filmen, jag vill ha mig en egen fluffig liten pingvin :)
Och nu har vi borstat tänder och gjort oss i ordning för sängen, men inte riktigt redo för den än :)
 
Men jag hoppas att ni har haft en bra dag :D
 
 

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback