kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 4 gånger

Great day for me

Har fått tanden fixad, tog inte så värst lång tid måste jag säga, kanske 20 minuter, så nu känns det bara konstigt när jag har varit van med en trasig tand :P Men jag vänjer mig väl.
 
Sällskapade Lillasyster och Frida på Ikea med, köpte mig en förbenad pall, och självklart när det gäller Ikea så får man skruva ihop skiten själv, haha!
Vi handlade även lite mat och så.
 
Och så bar det iväg till Onslunda, för lite mat och mys! Korv och pommer är ack så gott! :D
Masserade Lillasysters rygg med, då hon hade lite ont efter att ha gått omkring hela dagen, det hjälpte iaf, så jag kan ju :) Men man får ju inte massera gravida för hårt osv, men det gick bra nu :)
 
Och ja jag satte mig och skruvade ihop min pall, och ojoj så frustrerad jag vart där ett tag, och det hjälpte ju då fasiken inte att Svågern satt så fint och filmade mig under tiden, haha! Mupp!
Men det var väl antagligen väldigt underhållande, då jag har tålamod som en myra när det kommer till sådana saker, men jag fick ihop pall-fan efter lite om och men iaf, Och ja jag är stolt! :D
 
Har landat här hemma nu, har packat in mina få varor, och nu slagit ner röva här.
Så vad har ni gjort idag? :D
 
"Think I have enough? Lol"

Comments
Kashaya säger:

Vad skönt att det gick så snabbt att fixa tanden.=)

Skriven: - Hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

Johanna säger:

Skönt det gick bra och visst är man vanemänniska, man vänjer sig, men du vänjer dig snart vid och ha en hel tand :)

Varje gång du skriver onslunda hugger det till i hjärtat för då tänker jag på vårt torp och morfar har så fina minnen där ifrån :)

skönt du slapp det, jag tänkte trolla bort min i helgen, vill inte snörvla på bröllopet nästa helg, av lycka då inte av förkylning.

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Maya säger:

Hej !
Jag undrar gör du några gratis designer alls?:/

För min blogg blev hackad förut då ja hade en asnygg!
Å hon som gjort den sa att hon kunde göra en ny!
Menhon hör inte av sig..:(
Så har en jätte konstig nu..!
Ellr vet du åtminstånde någon som gör gratis designer som är rätt snygga?:/

Kram

Skriven: - Hemsida: http://www.jbieberstories.blogg.se

NICOLE säger:

Sv Gör det! Skulle vara kul! :-)
Aha :( försök att äta något litet i alla fall kanske :))
Hahaha jag skrattade åt mig själv med ;D
Ha en bra dag!

Skriven: - Hemsida: http://nnnnicolee.blogg.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback