kategoriserad i » Allt och inget, » Musik ♫, inlägget är kommenterat 1 gånger

Good morning

Vaknade tidigare än jag trodde att jag skulle göra idag om jag ska vara ärlig, men det gör ju inget.
Jag var rätt less igår, pappa kom ju förbi och skulle byta relät på bilen, och då trodde man ju att det skulle bli bra sen att man skulle ha en fungerande bil, men nej då, den jävlen tog inte emot laddning iaf, jävla bil jävel vad less jag är, så det ledde ju till slut att batteriet tog slut. 
Så det hela slutade med att jag fick åka med pappa ut till Kölinge för att sedan ta med mig hans bil hem, då jag skulle hämta Carro i natt.
Och han tog med sig mitt batteri, som nu är på laddning. Och jag undrar vad det är för fel på bilfaen! Varför kan inte saker bara fungera som det ska?! Varför ska detta alltid hända mig... =/
 
Jag hoppas ju för gudsskull att han vill leva snart, min bil, för vad tusan ska jag göra utan bil?! :O Och inte fan har jag råd att köpa en ny heller. Life Is Great. 
 
Iaf, Marielle är nu på väg hit, :) Men det tar la en stund för henne att åka, så jag hinner med en del här innan hon anländer. Så svårt är det inte att hitta hit, men hon får la ringa om inte annat.
Jag tänkte att jag skulle ta och träna lite, ducha och bädda rent i sängen, :)
Det hade jag gjort igår om inte bilen hade bestämt sig för att dö...
 
Hade ni en bra fredag? :)
 
 
OMG Nathan is a total hottie in this video, I'd do him, for sure! :)
 

Comments
NovellerOmJustinDrewBieber säger:

Nu har jag ändrat det, tack för att du sa till :)
Jag mår okej faktiskt, hoppas problemet med bilen löser sig snart!

Skriven: - Hemsida: http://novelleromjustindrewbieber.blogg.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback