kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 3 gånger

Good day aye!

Haha jag är trööööött, jag till och med ser trött ut, halvdöd nästan. Även fast jag har sovit några timmar. Men nattarbete sitter kvar, Så idag blir det en sån där dag man gosar ner sig i soffan och kikar på film, eller något. :)
Känns så iaf. Om inte kaffet gör något mirakulöst och väcker mig till liv, det visar sig.
Jag svarade inte på kommentarer imorse för jag var helt enkelt alldeles för trött, men ska sätta mig och göra det nu, fick en lång underbar kommentar som svar på en av mina kommentarer på en novell jag har läst, den fick mig att le, :) 
 
Hur har ni haft det idag? :)
 

Comments
Johanna säger:

Det är så det brukar vara, man vill alltid sova mer!
Jodå jag mår bättre, men vågar knappt säga det haha

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

NICOLE säger:

SV Men du är ju jätteduktig :) Det kanske kan bli något sen eller någon liten sidekick :D

Nej förstår att det inte känns så lockande! :P Skulle heller aldrig välja att göra det. Skulle så gärna vilja säga "Jag tycker matte är så kul!" men det går fan inte ens att säga halva meningen.. :/

Skriven: - Hemsida: http://nnnnicolee.blogg.se

Anonym säger:

Hej på dig! Nu är det så här efter många månader har jag alltid velat skriva en novell för har inte redigt vågat för har varit lite för feg att visa upp mina texter, men idag bestämde jag mig för att öppna en novell. Blev en ny design och första kapitlet är nu uppe :)

Novellen heter "Take a shot for me?" och handlar om: Dyra bilar och stora fina herrgårdar är en del i staden Starbuck. Alla lever efter mottot och varje dag blir en ny utmaning. Iallafall för Ashley. I mitten av gymnasiet börja hennes vänner frysa ute henne och hela världen går ner för den lilla flickan som en dag inte vill leva längre. Tills en ny kille vid namn Justin börja i samma klass, kan han vara nyckeln till lyckan?

Kanske faller dig i smaken? skulle verkligen vara snäll om du ville läsa den:)

Du hittar den här: http://jdbieberstory.blogg.se/
Kommentera gärna med åsikter och liknade, kram <3

Skriven: -

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback