kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

First day, new job

Nej jag är inte trött, inte alls, inte det minsta, usch!
Inte fick jag mycket sömn inatt eller, vet inte om det var nerverna eller vad tusan det var, men fy! Ah men jag får göra det bästa av dagen helt enkelt. Men bara att gå upp tidigare än jag brukar kändes ju. Hela 40 minuter tidigare.
Jag är ju halvt död här måste jag ju säga, men kaffet hjälper väl förhoppningsvis lite grann.
 
Som sagt första dagen på nya jobbet idag, nerverna är där dem ska, men det ska väl gå. Jag tvivlar inte. :)
Men jag hoppas att ni får en bra dag, jag hör av mig igen när jag kommer hem. När det nu blir :)
 
Ha en bra dag!
Puss!
 

Comments
NOJDB säger:

När du beskriver så, känns det som när man byter skola ungefär! Jag har aldrig bytt skola, har vart i min skola sen dagis men nu ska jag byta! Vilket gör mig jätte glad! Jag är inte ett dugg nervös! Fastän jag inte känner nån där, men det blir bara kul. Att äntligen få sluta från min skola är min lycka hehehe. Fast jag väntar fortfarande på ett svar från skolan. Hoppas de har plats efter lovet ;) ska dit idag så får väll se vart i kön jag ligger ;)

Skriven: - Hemsida: http://novelleromjustindrewbieber.blogg.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback