kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Fight even if it's hard, fight cause u can win

Har funderat lite på mina egna battles, jag pratar inte så mycket om dem då det är mina battles, men ah, ibland funderar jag. Det gör nog alla. Men jag vet ju att jag kommer att kämpa tills jag vinner, för jag har kämpat för att nå hit, så jag planerar inte att falla ner, inte nu. Jag vet bara inte hur jag ska ta första steget ut.
Det kanske är det som är svårast, att ta första steget.
Men på något sätt ska jag lyckas. Det vet jag.
 
Iaf, gjorde som sagt klart en beställning igår, men ah har inte fått svar på mail eller något än, jag menar är man på innan jag ens börjat med designen, och sen inte alls när jag väl börjat och är klar? Vill man inte kolla hur det går? Det hade jag, jag hade suttit och psykat min mail i väntan på mail, haha! Ah men får väl se hur det blir idag, kan ju inte börja på nästa förns denna är godkänd och inlagd.
 
Sen får vi se vad jag hittar på idag, skulle vilja träna, men då denna hosta envisas med att stanna kvar trots att förkylningen nästan är över, så får jag helt enklet avstå. Jag smittar ju inte nu, men hostan är inge rolig.
 
Vad hittar ni på idag? :)
 

Comments
NOJDB säger:

Hahahhaah jag psykade min mejl för ditt svar ;P
Idag gick jag äntligen ut, t skolan! Det röda på överläppen är borta nu, vilket känns skönt!! :)

Skriven: - Hemsida: http://novelleromjustindrewbieber.blogg.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback