kategoriserad i » Allt och inget, » Inre tankar, inlägget är kommenterat 3 gånger

Dunno about the sad face tbh

Idag blir det jobb, yeey, fick ett akutpass imorse, :) Så ska ta och bege mig till jobbet om ett tag.
Det säger jag inte nej till, jag jobbar så mycket jag får tbh! :)
 
Sitter och lyssnar på massa musik nu, får upp en massa minnen i huvudet, från vår tid, jag saknar dig min vän, det är sjukt hur man kan komma ifrån varann så pass när man har varit så nära en gång i tiden, förvisso är jag van. Alla går medans jag står kvar, det är oftast så det är. :)
Men jag är glad ändå, jag står stark kvar.
 
Sitter även och pillar lite på en design jag kommer att sälja när den är klar, det verkar väldigt lovande, jag vet ju vad jag gör så att säga :) Jag kommer att lägga upp den här sen när den är klar, så ni också får se. :)
 
Vad hittar ni på idag då? :)
 

Comments
Johanna säger:

Jobba är aldrig fel! :)

Tack så mycket :) Tror din sång hade varit uppskattad :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

NICOLE säger:

Har du en tatuering?

SV Tackar!
Aha okej :)) Då har jag massa tips ;) jag är tyvärr grymt utseeendefixerad så har bra koll på sånt :) Dock tränar jag för att hålla mig tajt och så :)
good :D

Skriven: - Hemsida: http://nnnnicolee.blogg.se

Kashaya säger:

Det kommer säkert att gå bra på intervjun annars får du trösta dig med att det faktiskt blir lättare när man varit på någon intervju och lärt sig hur det fungerar.

Skriven: - Hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback