kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

Dentist appointment - again

Ska snart dra mig iväg för att laga en rackarns tand jag lyckats bita av för ett bra tag sen, men då jag inte haft någre problem med det så har jag inte behövt laga den, men nu tyckte min tandläkare att jag skulle göra det, så ja jag får la göra det då :) Thank god it's free :)
 
Sen ska jag eventuellt göra min lillasyster sällskap, beror på om hon har lust med det och vad hon gör :)
Annars så får jag väl underhålla mig med andra saker, lite mer design kanske :) haha!
 
Btw, behöver du en ny design, eller känner du någon som behöver en? Vet du någon som driver en novellblogg? 
Här hittar ni en Justin Bieber design jag gjorde igår, sprid ordet så är jag förevigt tacksam! :D
 
Iaf, får sen när jag kommer hem igen, annars så har jag ju alltid mobilen så får se om jag slänger upp något som är någorlunda vettigt för ett att läsa :)
 
Puss! 
 
 

Comments
NICOLE säger:

SV jaa gör det det skulle va jättekul!

Jag vet inte, egentligen 'r jag en motståndare för att utesluta kolhydrater men ska man bygga muskler så är det ju bäst att 'ta protein :/ . Ojoj, ät mer!! Hoppa aldrig över frukost, sen ät typ 3 timmar senare, ät något lättare om du inte klarar att äta något stort :)
Rör gärna på dig mycket, men va noga med vilodagar! En sådan har jag idag :D Ska skära upp kakan nu!

Skriven: - Hemsida: http://nnnnicolee.blogg.se

Johanna säger:

Hoppas det gick bra hos tandläkaren!

Ja hoppas med bli kvitt den snabbt, hade ju precis blivit av med förra, så fick jag en ny! :(

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback