kategoriserad i , » Bloggdesign, ♥ Design, inlägget är kommenterat 2 gånger

About the designs

Jag ber om ursäkt igen, men kan som sagt inte göra så mycket åt det sötnosar, min dator är fortfarande på lagning, och enligt min it-nisse så var det tydligen allvarligare än vanligt, pray for my HP!
Hur mycket jag än vill göra klart era designer, helst för en vecka sen, så kan jag inte.
Men det hoppas jag att ni förstår. Och jag lovar så fort jag får tillbaka datorn så kommer jag att sätta på mig racer handskarna och göra klart era designer, iaf försöka göra dem så fort som möjligt!
Har jag bara faktan och vet hur ni vill ha dem då så kommer det att gå fortare :)

Until then, hope I'm worth the wait. Thankful for your patience! :love:


Comments
Johanna säger:

oh tråkigt, håller tummarna för din hp :) och jag förstår om det tar lite längre tid med dina kommentarer :)



haha ja det är några stycken som läser min blogg :)



har du några skoj planer för helgen?

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Anonym säger:

- Samma här :)

Skriven: - Hemsida: http://retz.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback