kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 4 gånger

Your dreams came true, made you, changed you.

Fick sluta tidigare idag, kännd kanon bra ! :)
En hel dag men Etik och livsfrågor är inte lika jobbigt som det låter. :) Jag älskart !
Diskussioner, reflektioner och massa tankar.
Det är spännande med alla tankar man kan ha när man ser en bild på något, och hur man känner, men får reda på något hemskt om bilden, och tankarna ändras samt känslorna, men även fast det inte var på riktigt så får man inte tillbaka samma känsla man hade från första gången man såg bilden.

Men vi fick även veta idag varför vi reser midsommarstången och vad det är egentligen.
Man lär sig något nytt varje dag sägs det, och ja det kan man ju säga att jag gör när jag går på Etik lektionerna. :)
Vet ni varför vi rester midsommarstången ? :)


Comments
Kashaya säger:

Skönt att sluta tidigt.=) Sv. Ja praktik är ju superbra. Riktigt roligt att ni har så mycket sådant. Vi hade ingen praktik alls.

Skriven: - Hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

Johanna säger:

Skönt och sluta tidigt och skönt kursen känns bra! :)

Ingen aning om midsommarstången :)



Ja, fredagen känns kanon, skall bli skönt och få köra ett spinningpass idag igen :)



jag brukar med gå in men kommentera om något helt annat, återkommer personen då så gör den, annars så är dte rätt lugnt :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Molly säger:

Nix det har jag ingen aning om :D

sv; Ja auto blir drygt ibland när man skriver 'egna' ord och smeknamn :P men ändå så rättar de till mig rätt så ofta när jag slarvar eller om det är kalt så jag knappt kan tucha xP

Idag har jag gått i skolan, nu ska jag bege mig mot stan sedan möta upp kompisar, vi ska äta på resturang, ska bli kuul! :D

Nöjd med dagen hittils? :D

Skriven: - Hemsida: http://mollyboman.blogg.se/

Sara säger:

Jag vet även vilka som dansar runt "midsommarstången". HAHAHAHAH

Skriven: -

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback