kategoriserad i » Musik ♫, ♥ Musik, inlägget är kommenterat 2 gånger

Yeah I cried, as usual.

Jag har faktiskt titta på Justin Bieber Never Say Never Director's Fan Cut nu.
Jag har bara sett originalet innan, men denna var ju bättre, :) Extra material och ett helt annat upplägg på själva filmen. :) - Underbart ! :)
Och ja grät lite, det var lite berörande faktiskt. :)

Men den ungen är allt annat än normal, :P haha !
Men söt. :)

Jaja, ska försöka göra något av mitt blöta hår nu, försöka bli av med locket jag har i örat så jag kan höra normalt igen, och sen krypa i säng, första skoldagen imorn. I'm so excited :D:D

Haha tack vare that kid så har jag fastnat lite för denna låt, vet inte varför men bara för att.
Lite humor är det ju. :)


Yeye, nej ta och krypa i säng nu. :) Så att man är lite utvilad och pigg imorn ! :D First day of school ! :D
Sov så sött ! :D
G'natt ! :love:


Comments
Annika - drömmen om 11 barn säger:

Sv Ah okej... hoppas du får sova gott nu tjejen! :)

Skriven: - Hemsida: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Johanna säger:

Hoppas skoldagen går bra idag! :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback