kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

Why wont you just kill me now.

Vaknade med feber och tjock i halsen, underbart. - NEJ!
Jag som skulle åka till Knivsta idag. :(
Missbrukar alvedon så att jag ska orka ta mig till Östhammar nu, för jag måste ju besikta bilfaen.
Fryser, och hostar, och det värsta med allt är att det sätter sig alltid på mina lungor så man får ju så förbannat svårt att andas jämt. Kill me !

Om jag har svårt att få i mig kaffet då är det fel.
Blir en snabb sväng till Östhammar, får man hoppas och sen hem till sängen.
Jag har varken tid eller lust för detta. Men får ta och krya på mig massor nu så jag kan åka och träffa Kate innan bebis kommer.


Comments
LINDSHE säger:

mysig bild! :D <3



svar: jaa rosa är .... himmelskt! ;D

Skriven: - Hemsida: http://lindshe.blogg.se/

Madeliene☆♥ säger:

Krya på dig sötnos! :)

Skriven: - Hemsida: http://engalenbrunett.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback