kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

Why am I so tired today ?

Jätte trött idag, varför, jag gick ju och la mig tidigare än jag brukar igår.
Kanske därför. Men dagen ska nog gå bra ändå :)
Det tror jag. Är klar lite senare idag, men morgonrutinen är den samma ändå.
Kaffe, och Vakna med the voice, hur skulle jag göra utan denna rutin ? :P
Det är ju hela min morgon. :P haha !

Nej men ska väl ta och bege mig snart, känns som att alla som ska ut och köra med mig idag inte kommer att hålla hastigheterna ordentligt, för det snöar ju här hemma. Och alla vet vi ju vad lite snö gör med bilisterna, oj oj vi måste köra 50 det snöar ju lite grann. :P
Nej nu ska jag inte vara sån. :)

Jo, jag säger HEJ TRÄNINGSVÄRK också, det var ett projekt att bra ta sig ur sängen ;)


Comments
kaffehörnan säger:

Tur du trilla av sängen haha

I skåne är det grönt och skönt

Lycka Till

Skriven: - Hemsida: http://www.kaffehornan.se

Kashaya säger:

Hoppas du piggnar till under dagen.=)

Skriven: - Hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback