kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Way to little sleep.

Känns att man har sovit lite halv taskigt här ett tag. Men det är ju jag, jag är ju sämst på att gå och lägga mig i tid med så det är inte så konstgt. Självförvållat med andra ord.
Iaf, dagen gick bra, många skratt har det blivit. :)
Känns tråkigt att det snart är slut bara. :(
Men vem vet jag kanske kommer tillbaka :)
Har iaf 3 dagar kvar som jag kan njuta av.

Är ledig imorn dock, så då blir det sova till minst kl.9 :) Skönt sööö.
Och idag får jag besök lite senare, söta Alle skulle komma förbi. :)
Men det är inte förns vid 20 tiden, så jag får väl hitta på något som jag kan fördriva tiden med så länge, dricka kaffe kanske :P haha !

Hoppas att ni har haft en bra dag !? :D


Comments
Johanna säger:

haha ja det kanske är kaffe jag borde dricka.... :P



Kanske en tävling du vill vara med i?

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se/2012/01/21/7146184-tavling-i-samarbete-med-homestockse/#kommentarer

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback