kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

Waking up from this...sleep

Sovit massor typ, känns som att man har sovit i flera dygn, :P
Sovit ut har jag gjort iaf. :)
Och det verkar som att vinterna har kommit, det är en hel del snö som har kommit, men hallå varför nu ? Jag menar den skulle ha kommit i december. Men ja man får väl stå ut.

Idag blir det en lugn dag, ska väl eventuellt sitta och leka med en design, tror jag iaf. :)
Och så blir det väl en Mickan-mys-kväll, med pizza och så :)
Har inte ätit sån pizza på jätte länge så det ska bli mumma :)
Titta på filmer och så. Mys.

Och ja designfix. :) Hoppas jag iaf.
Vad ska ni göra idag, söndag och allt ?


Comments
izabella säger:

hej! :) har du tid med design? :) ska jag skriva här ? eller ska du mejla mig? :) krams

Skriven: - Hemsida: http://alwayskidrauhl.blogg.se/

N O V E L L säger:

Det vore guld värt! =)

Skriven: - Hemsida: http://novell.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback