kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

Uhm, I'm human, I forgot...

Haha, lovely, jag skrev inlägget men glömde trycka på knappen, oops, trött ? Jag ? Nej aldrig :P
Iaf, till hjälpen jag behöver av er mina söta små :)

Detta är ju jag, det vet ni :)


Min fråga då, tror ni att jag skulle passa med en ljusare nyans i skallen ?
Funderar på att göra något åt huvudet. ;)
Men jag har alltid färgat mörkt, och den färgen jag har på bilden är det ljusaste jag gått, då det är min, eller ja rätt så nära min originala hårfärg.
Har dock mina clips i och dem är mörka.
Såååå vad säger ni ? :) Vågar jag bli ljusare ? :)

Comments
Johanna säger:

Ja det tycker jag med, men inte föräldrarna.... :/

Jag skall bli frisk, detta skall inte sabba min träning... de förstör hela mitt liv genom göra så här.

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

kaffehörnan säger:

Jag tycker du ska testa ljusare helt klart

Skriven: - Hemsida: http://www.kaffehornan.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback