kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 3 gånger

Tired but I feel good

Hm, träningsvärk AB. Aj aj, i alla områden jag tränade igår också, att sätta sig på huk idag kommer inte på fråga. :P
Men nu är jag hemma, har handlat lite på vägen hem med, så ska väl snart laga lite mat. :)
Idag blir det godis mat, Chickenkebab och ris :)

Och absolut ingen träning, tänkte köra idag med, men med denna träningsvärk så går det inte ens att köra Zumban, så det känns dumt så jag kör på imorn igen istället :)

Jag har en viktig fråga jag ska ställa er sen mina söta, jag menar det är ungefär 40 stycken som läser det jag skriver varje dag, men sen är det bara ca 10-15 st som är flitiga på att kommentera, ni andra då ?! :)
Så ni får äran att hjälpa mig sen ! :D
Mickans I-lands problem vet ni, inte gammal nog att bestämma själv ;)

Hej jag heter Evert.
Denna söta lilla krabat var och hälsade på, på praktiken idag :)

Comments
kaffehörnan säger:

Annars får vi linda bommul runt dig så du ej slår dig

Skriven: - Hemsida: http://www.kaffehornan.se

Johanna säger:

jag hade klarat mig om föräldrarna håll sina sjuka bran hemma och inte lämnat dem...men hoppas kunna köra spinningen på fredag kväll :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

This Is Olessia säger:

men shit vad alla tränar :o får dåligt samvete....



åååh så söööt

Skriven: - Hemsida: http://www.mondoblog.se/thisisolessia

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback