kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

That's just wonderful !

Min tidiga sänggång igår resulterade i att jag är lite piggare idag, vaknade till och med innan klockan, men inte helt utvilad än. Men jobbar en kort dag idag och sen är jag ledig fram tills skolan börjar på måndag :)
Ska bli skönt. Vet inte om jag börjar bli förkyld eller om det hänger ihop med att jag har sovit dåligt här ett tag.
Får se.
Ska iaf iväg och få massage idag efter jobbet och hoppas på att spänningar släpper i axlar och rygg.
Nu ska jag dricka upp kaffet och ta och bege mig ut för att åka till jobbet. :)

Hoppas att ni får en kanon dag ! :D


Comments
LINDSHE säger:

fan va söööt bild! :D älskar den verkligen, älsakr allt som är rosa! :D e de fin favvofärg?

Skriven: - Hemsida: http://lindshe.blogg.se/

This Is Olessia säger:

skönt med ledighet =) bara vara och inte göra något alls

Skriven: - Hemsida: http://www.thisisolessia.wordpress.com

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback