kategoriserad i » Inre tankar, ♥ Inside my head, inlägget är kommenterat 4 gånger

That pissed me off, and hurts me.

Jag har fått en kommentar och en länk av en tjej som driver en novellblogg.
Och jag vart väldigt ledsen och förbannad när jag läste kommentaren, och klickade på länken som hon skickade med.


För det är någon jävla idiot som har suttit och kommenterat hennes novell med mitt namn, och bloggadress.
Vem fan gör sånt ? Vad fan är det för fel på folk ?!?!?!
Fy fan så jävla arg jag är nu ni anar inte.
Jag är både förbannad och ledsen, sårad.

Jag är ingen elak person, jag skriver aldrig elaka kommentarer. Det är inte jag.
Det är ju därför detta gör ont.
Jag är ärlig, ja visst, men jag är inte elak.
Vem är det som sitter och håller på med sånna saker.
Snacka om att förstöra min dag helt och hållet. :(

Hon får tro vad hon vill men jag har inte skrivit den. :(

Om det är någon mer som har fått någon elak kommentar på det sättet som hon har, från "mig" säg till.
För jag kan med 120% säkerhet att det absolut inte är jag som har skrivit den.
Jag kan svära på min mammas liv, jag kan svära på min väns grav.
Jag har inte gjort det. Fan.... :(



Detta skrev personen i mitt namn, och min bloggadress.
'

Comments
Molly säger:

IDIOT/-er!?!?!??! asså vilket liv man måste ha. SUCK...!

sv; Ska köpa nytt träningskort så jag kan börja gå på olika träninspass, känns skönt att komma igång! :D

Skriven: - Hemsida: http://mollyboman.blogg.se/

Nichole säger:

Jag är hemskt ledsen om jag förstörde din dag. Jag gillar inte att vara taskig, eller släppa fram min ilska på någon. Ärligt talat följde jag bara blogg adressen, och den förde mig hit. Det är väldigt obvious, att någon fucked up trash vill jävlas med mig/dig. Jag har väldigt dåligt samvete för att ha hackat på dig utan att ha vetat om att det var du eller inte. Men jag vart väldigt frustrerad över att få läsa en så ohövlig kommentar, jag ber om ursäkt 1000x i vilket fall som helst. Hoppas det är chill mellan oss.

Skriven: - Hemsida: http://touchedbybieber.blogg.se/

Izabelle säger:

Alltså MOGETTTTT! :o

såg kommentaren du fått av hon som driver den bloggen, men i första hand så kan man ju alltid be o IP nummer och kolla upp det!

Tycker iallafall det var väldigt omoget av den person som gjort det!

Skriven: - Hemsida: http://alwayskidraul.blogg.se/

Kashaya säger:

Suck, har folk inget liv? För det först så är det så jäkla onödigt och omoget att lämna sådana kommentar sedan vågar den som skriver nästan aldrig stå för det som den säger men att använda sig av en annan persons bloggadress när man skriver en sådan kommentar måste verkligen vara så lågt som det går att sjunka...

Skriven: - Hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback