kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Sorry guys

Jag har inte varit mig själv de senaste dagarna, inte fullt ut.
Bloggningen har tagit stryk pga det som har hänt runt om i bloggvärlden.
Att jag och en person som betyder en del för mig här, vart utsatta för förfalskning.
Som ni vet, det har jag ju skrivit om. Jag har varit lite disträ.
Men sen fick jag reda på en annan sak idag som fick mig ännu mer disträ, det tänker jag inte ta upp här för det är något jag har försökt att bearbeta hela dagen utan att skriva om det, för det gjorde för ont, och det är inte rättvist mot varken mig eller personen om jag skriver om det. Så jag låter bli.

Klockan är mycket, som vanligt, så jag ska väl ta och krypa i säng nu, det blir uppp tidigt imorn, praktik igen :)

Sov så got sötisar !
Tack för att ni stannar.
G'natt ! :love:


Comments
Molly Boman säger:

sv; det är jättebra ! :D Nu ska jag slaggaaa, natti! :)

Skriven: - Hemsida: http://mollyboman.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback