kategoriserad i » Inre tankar, ♥ Inside my head, inlägget är kommenterat 6 gånger

Sometimes............

Ibland behöver man en boxningssäck. Jag skulle behöva en nu.
Och jag skulle med glädje slå livet ur den person som sitter och snackar och skriver en massa jävla skit med andras bloggnamn. Fy fan !
Barnförbjudet inlägg kanske man skulle skriva.

Om du din lilla jävla äckliga F*TTA sitter och läser min blogg, vilket du måste göra för att ens tänka tanken att sno mitt bloggnamn och kommentera andras bloggar med det, vad är ditt problem ??!!!
En grov störning har du iaf det är bevisat ! Jag vet inte ens om det finns hjälp för sånna personer som du är.
Det enda som du kan göra och gör oss alla den tjänsten är att du kan ju gå och gräva ner dig någonstans.
Det skulle vara den enda hjälpen.

Man gör inte så, varför förstöra för alla andra.
Och varför i helvete förstöra för en person som absolut inte förtjänar det !
Bara för att du är totalt jävla misslyckad som människa behöver du inte dra ner andra, jag lovar det finns ingen absolut ingen som är stolt över dig.
FY FAAAN !!

Skulle jag få tag på dig, så skulle du inte få se dagsljuset på ett bra tag och räkna med att dricka ur ett sugrör. Om du en kan det.

Du anar inte vad du har startat. Du anar inte vad du har gett dig in på. Och det fegaste du har gjort är att du är anonym och inte vågar komma fram.
SLUTA UPP MED DET DU GÖR !

Idiot.


Comments
Johanna säger:

be och få personens ip adress så kan du anmäla den till polisen.... det är inte okej och göra så...



javisst är den låten bra :) skönt omdömet var bra, sånt gillas

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Emma Olsson säger:

det gick bra:D

Skriven: - Hemsida: http://emmaaaolsson.blogg.se/

Johanna säger:

sjukt störigt..... :( Jag hoppas jag kan slappna av lite mer så jag slipper dem, annars får jag ha dem till jag vet mer, ja du ve tju vad det handlar om, varför jag är spänd och så..



ahh okej, men du kan ju se om ipadressen kommer från samma ort och så.... :)



Ja det är man, för även om man själv känner det känns bra, så kan man aldrig veta hur andra uppfattar en eller tycker om ens prestation/arbete :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Molly Boman säger:

Man kan ta ipnummret och fråga polisen vem det är. Det funkar :)

sv; Precis, om man bråkar/tjafsar med någon (irl) så ska man le, vända sig om, och gå och vifta lite extra på höfterna ;) för det är 'jobbigt' på något sätt att den andra(Vilket blir jag) inte bryr sig och dissar en. :)

Det är bra! :D :D

Skriven: - Hemsida: http://mollyboman.blogg.se/

Annika - drömmen om 11 barn säger:



Sv Nice! Allt bra annars o så då?

Skriven: - Hemsida: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Annika - drömmen om 11 barn säger:

Men får jag fråga vad det är som hänt? För av detta inlägg att döma så är det ju nån som uppenbarligen jävlas rätt rejält, vet du vem det är?



Med mig är det bra, börjar nog bli lite trött, haha :)

Skriven: - Hemsida: http://nilssonpettersson.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback