kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Something's clearly wrong with me.

Ja jag förstår inte, jag borde vara totalt jäkla däckad nu, men nej. Jag är vaken och inte det minsta trött.
Vafan....
Jag sov mellan 3.30 och 5.30 imorse. Och nu är klockan massor.
Vad är det för fel på mig ?! :O

Kanske borde söka massa hjälp eller något. För så här kan jag ju inte hålla på då kommer jag ju att kollapsa eller något. Men men, inte så mycket att göra åt saken kanske...

Iaf, jag har inte gjort så mycket sen jag skrev sist, jo det jag sa att jag skulle göra.
Läst lite har jag gjort med, ni vet jag och mina noveller, I'm stuck !

Nu har jag läst ikapp på den ena, och vad tog det, knappt en vecka och det var inte bara ett kapitel. :)
Haha, ja jag är lite löjlig men jag fastnade och ni vet ju hur jag är, så jag vart sentimental fler än en gång.
Men nu då, ska försöka lägga mig i sängen och försöka sova lite. Jag måste ju iaf försöka, för klockan ringer 5.30 imorn igen.

Sov så gott sötnosar !
Tack för att ni står ut med mig och mina tokigheter. :)
G'natt ! :love:


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback