kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Oh, I'm nervous

Ja en aning, hur ska detta gå ?
Jag har inte varit utanför ytterdörren sen i torsdags, har bara varit inne och tyckt synd om mig själv, men nu måste jag gå ut, måste ner och handla.
Hur ska detta gå, jag är nervös, kommer jag att klara detta ?

Haha, ja jag är lite störd men på ett bra sätt jag lovar, ni behöver inte ringa psykolog eller så :)
Nej men allvar, jag har inte varit ute sen i torsdags, så nu måste jag ta och bege mig, och smink haha var är det, efter dessa dagar utan. :P
Men jag kan ju inte heller skrämma livet ur folket ute, så lika bra att smeta på mig lite.

Vad har ni för er för skoj idag då ? Söndag, yääy, fler än jag som är ledig fram tills på onsdag ? :D
Sorry, didn't mean to rub It In your faces.


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback