kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

Not like anyone else.

Jag är ju inte som alla andra barn, meen det vet ju ni vid det här laget eller hur ?! :D
Att städa hela lägenheten grudligt en lördags eftermiddag är inget jag tycker är konstigt. ;)
Som sagt inte som alla andra barn.

Så det där med att göra ingenting var itne min grej.
Tvättmaskinen går för fulla muggar, och jag lyssnar på ljuvlig musik. :)
Ska väl få i mig någon slags mat snart, kan vara bra.

Sen får vi se vad jag hittar på för bus. :)


Comments
Johanna säger:

Jag skall städa imorgon, :) Orka inte idag, fastna vid datorn :)



ja anslagstavlan är härliga minnen :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Johanna säger:

oj glömde svara på hälften!



ah idag skall jag inte kasta några möbler, det får bli när jag hittat nytt... :) jag skall baka en kaka nu till imorgon, sen blir det väl en film kanske, eller stor risk, bloggen :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback