kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

It turned out to be a great night after all !

Kom hem för en stund sen, eller ja kanke till och med en timme sen, men men. :)
Gick iaf upp till gatan efter ett samtal med Bellut, :) Mötte henner och Elin däruppe.
Gick några gånger fram och tillbaka, var attackerad av en ko, eller ja två kor. :P

Såg en massa roligt och fint. Knäppte lite bilder men lägger upp dem imorn. :)
Efter att ha suttit hos Bellut ett tag och druckit lire grann, så begav vi oss mot Ladan.
Där det vart dans och grejer, bilder och film kommer imorn. :)

Min kväll som jag trodde skulle sluta i katastrof vart hur bra som helst ! :D
Det är bara knut en gång om året. :)

Nu efter att ha ätit lite "fyllemat" i form av rostade smörgåsar så ska jag ta och krypa i säng. :)
Tar och svarar på era kommentarer imorn sötnosar, lika bra så kanske då jag inte är mitt nyktraste jag just nu :D

Sov så gott, vilket ni antagligen redan gör, och G'natt ! :) :love:


Comments
emma härnqvist säger:

skoj!



vad härligt att vara frdig med ett så stort delmål som jag antar att det är :) ja, du skrev ju att du ville plugga ännu mer sen. jag beundrar de som orkar. en dag kommer jag säkert också göra det.. men inte just nu :)

Skriven: - Hemsida: http://perfektion.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback