kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

I'm sorry

Jag har varit lite frånvarande idag, men det har dels med att göra det som hände på dagen idag, och att jag vart lite upprörd, ja upprörd skulle man ju kunna kalla det. :)
Men nu är jag på jätte bra humör, :)
Den andra anledningen är att Hubbels kom över, och vi har druckit kaffe och lagat mat tillsammans och kikat på film. :) Och så fick vi oväntat besök av D :)
Så jag har liksom inte velat vara osocial och satt mig här. :)

Hubbels är fortfarande kvar, och vi ska väl babbla en stund till. :)
Jag ville iaf lämna ett levnadstecken. :)

Hoppas att er kväll har varit bra ? :D


Comments
Kashaya säger:

Jobbigt att vara upprörd men skönt att humöret blev bättre sen iallafall.=)

Skriven: - Hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

Jenny & Sara säger:

Säljer ett par skullcandy hörlurar på min blogg, för bara 250 kr ett grymt bra pris kolla in och lägg ett bud gärna !

Skriven: - Hemsida: http://nilssonochablo.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback