kategoriserad i » Lyckan, inlägget är kommenterat 3 gånger

I just love them, with all my heart !

Ni anar inte vad som går runt i mitt huvud nu. Lyckokänslor till max.
Om det nu visar sig att det blir så, så skulle jag inte kunna bli lyckligare.
Var som sagt och hälsade på min andra familj, Rickdorff/Carlson.
Fick träffa min söta Maya, och min mamma Carro och pappa Thomas :)
 
Det kom på tal på något vänster om Gudmorsroll, lite halvflummigt sådär, men det kom på tal.
Och det vart sagt att de gärna skulle se mig som en Gudmor. Ni anar inte lyckan i mig när jag hörde de orden.
 
Och Thomas ord på vägen in till stan tog priset av lyckan.
Han sa som så, att han mer än gärna ser mig som den person som tar hand om deras barn, Maya och Lisen, om något skulle hända dom, för då vet han att dom kommer till ett bra hem.
Och att jag skulle göra allt för dem, kämpa för dem, älska dem villkorslöst.
"Du gör ju allt för dem redan nu."
Ja jag skulle kämpa för dem oavsett, och vi är inte ens släkt.
Skulle något hända så skulle jag kämpa för att dem skulle få det så bra som möjligt !
Och de orden jag fick höra idag värmde, och jag blev sentimental.
 
Men jag vet ju inte om det blir så, men om, om det blir så, så skulle jag vara den lyckligaste !
 
Trackback