kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

I guess I love them anyway... Maybe..

Vilka underbara föräldrar man har, pratade med dom tidigare dom befinner sig just nu i Lanzarote, dom skrattade åt mig och sa att det var sol, och oj så varmt det var. Snacka om att Rub it in my face. Här sitter jag ensam, i en lägenhet och ute snöar det minsann, den ni ! ;)
Nej jag vill absolut inte vara där nu, nej nej nej, jag vill sitta här i min lägenhet och titta ut på snön som faller ner.
Jag vill inte alls sitta på stranden i bikini och bara ta mig en drink och sola. Nej, det är inget för mig.


Vem försöker jag lura ?
Jag vill väldigt gärna vara där, hellre där iaf.
Och det hjälpte ju inte alls när pappa sa det i telefon att han önskar att jag var där.
Deprimerad, rub it in my face, please do !

Comments
emma härnqvist säger:

åå vad jag längtar efter sol och värme nu! men om nästan bara en månad så åker vi till dubai, det ska verkligen bli helt underbart att komma iväg nu!



men snö ja, kan tänka mig lite snö här hemma tills dess.. hittills har jag inte sett någon denna vinter :(



hoppas att du mår bra, bortsett från att du lämgtar efter solen då :)

Skriven: - Hemsida: http://perfektion.blogg.se/

This Is Olessia säger:

oh vill ocksåååå till ett varmt paradis :D

Skriven: - Hemsida: http://www.mondoblog.se/thisisolessia

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback