kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

I feel like I've been run over by a train.

Jag hatar verkligen att vara sjuk, jag är inte gjord för det.
Helt mör, det känns som att jag har blivit överkörd typ.
Eller som att jag har sprungit ett marathon.
Eller varit med i en boxningsmatch.
Eller spelat hockey, utan skyddsutrustning.

Missbrukar alvedon. Men inte ens det hjälper just nu. Så jag får ta och bosätta mig i soffan idag igen, vilket kommer resultera i att jag inte kommer att vara så social, men jag vill ju helst bli frisk, helt nu, så det får bli så.

Nu ska jag dricka lite te, med honung i. Och sen bädda ner mig i soffan.


Comments
magda säger:

sv; okej, hoppas du kryar på dig och blir frisk snart!

med mig är det bra faktiskt :)

ska du göra något speciellt nu till helgen?

Skriven: - Hemsida: http://mmagdafahlen.blogg.se/

magda säger:

sv; okej, ja det låter bra!

jag ska umgås med en kompis :)

kram

Skriven: - Hemsida: http://mmagdafahlen.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback