kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 3 gånger

I always seem to fail at that.

Första dagen på det nya året.
Det vart ju sent igår och jag kom ju inte i säng förns vid 8 på morgonen. :P
Tänkte att jag skulle gå upp i tid så man är lite trött ikväll men jag failade på det, men trött är jag dock. :P
Ska ta och dricka lite kaffe nu, tittade ut och ser att det är snö på backen, MEN VAFAN, både jul och nyår är över nu, så varför kommer den nu GIVE ME A BREAK !

Aja, kaffe var det jag. Sen blir det nog soffan och bara bara ! :D
Jag är inte bakis iaf. :) Det kan bero på att jag var nykter igår ;)

Hur mår ni idag ? :P


Comments
Johanna säger:

Tack gumman, det blev ingen kul start på förra året.... han är otroligt saknad... :)



min nyår var med fin, visste inte hur det skulle bli i och med årsdagen idag....men det gick jätte bra =)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Marielle säger:

Svar; Tack så hemskt mycket att du gillade min novell. :) Jag hoppas verkligen att du följer den andra delen nu, så att du får veta hur allt slutar. <3

Skriven: - Hemsida: http://firststeptwoforever.blogg.se/

Johanna säger:

Det visar bara jag varit duktigt på pratat om honom med folk när det känts tungt istället för stänga det inom mig som jag gjorde med farfar å det blev bara fel, då blev det skit jobbigt i flera år istället.. :)



Ja nyår var kanon! :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback