kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

Go to bed, perhaps.

Har suttit här och läst lite nu, eller ja en hel del av det jag har missat. :)
Har ett kapitel kvar att läsa, så får se om jag läser det idag eller om jag sparar det till imorn. :)
Men har väntat på det så tror nog att jaf läser det nu, eller snart :)

Annars så ska jag ta och tänka på refrängen, och ta min onda kropp och krypa i säng, värker i benen efter buggen igår, haha ! :P - nej jag är inte alls otränad. ;)

Sov så gott sötnosar !
G'natt ! :love:


Comments
Johanna säger:

haha nej logiken hänger inte ihop för fem öre i den kommentaren...hon vill sno kommentarer från er, men i första andetaget snackar hon skit om mig..... hur tror hon då ni vill besöka henne?!

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

emma härnqvist säger:

lätt att tiden glider iväg!



jag vill arbeta med inredning, inte som designer utan mer som en personlig inredare som hjälper folk på hemmplan :) men som det ser ut nu arbetar jag emd något helt annat. har kollat på en del kurser och kommer eventuellt att börja till hösten, men då på distans :)

Skriven: - Hemsida: http://perfektion.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback